
Cena pakietu (diagnoza + opinia): 380 zł (2 godziny) Zapisy: ☎️ 601 615 417 📩 poradnia@sto2.pl
Diagnoza oraz wydanie opinii o gotowości dziecka do udziału w spocie/programie telewizyjnym

Koszt zależy od ilości osób w grupie Koszt zależy od ilości osób w grupie Zapisy: ☎️ 601 615 417 📩 poradnia@sto2.pl

190 zł/ 60 min – Uczniowie z SSP nr 2 STO 200 zł/60 min – Uczniowie z zewnątrz Zapisy: ☎️ 601 615 417 📩 poradnia@sto2.pl
Diagnoza pedagogiczna / psychologiczna

95 zł/45 min – Uczniowie z SSP nr 2 STO 110 zł /45 min – Uczniowie z zewnątrz Zapisy: ☎️ 601 615 417 📩 poradnia@sto2.pl
Kinezjologia edukacyjna Paula Dennisona

90 zł/45 min grupa 4-6 uczniów, 100 zł/45 min grupa do 3 uczniów – Uczniowie z SSP nr 2 STO 100 zł/45 min grupa 4-6 uczniów, 110 zł/45 min grupa do 3 uczniów – Uczniowie z zewnątrz Zapisy: ☎️ 601 615 417 📩 poradnia@sto2.pl
Trening Umiejętności Społecznych (grupowe)

40 zł/ 45 min grupa pow.10 uczniów 50 zł/45 min grupa do 10 uczniów – Uczniowie z SSP nr 2 STO 50 zł/45 min grupa pow.10 uczniów 60 zł/45 min grupa do 10 uczniów – Uczniowie z zewnątrz Zapisy: ☎️ 601 615 417 📩 poradnia@sto2.pl
Zajęcia poprawiające koncentrację (grupowe)

95 zł/45 min – Uczniowie z SSP nr 2 STO 110 zł /45 min – Uczniowie z zewnątrz Zapisy: ☎️ 601 615 417 📩 poradnia@sto2.pl
Zajęcia poprawiające koncentrację 1os.

95 zł/ 45 min – Uczniowie z SSP nr 2 STO 110 zł/45 min – Uczniowie z zewnątrz Zapisy: ☎️ 601 615 417 📩 poradnia@sto2.pl
Terapia pedagogiczna (reedukacja)

Zajęcia grupowe dla uczniów klas 0-I Logorytmika ma na celu usprawnianie i korygowanie komunikacji językowej, dlatego też pod okiem logopedy kładzie nacisk na rozwój obszarów mowy. Zajęcia te ściśle łączą się z muzyką i ruchem ciała w formie zabawy, wykorzystując również ćwiczenia oddechowe, słowne i słuchowe co pobudza aparat mowy i rozwija rytmizację. Zajęcia logorytmiczne: Rozwijają sprawność motoryki dużej oraz …
Logorytmika

90 zł/45 min – Uczniowie z SSP nr 2 STO 100 zł/45 min. – Uczniowie z zewnątrz Zapisy: ☎️ 601 615 417 📩 poradnia@sto2.pl
Neurologopedia – terapia

Zajęcia logopedyczne mają zazwyczaj określony przebieg, który ustalany jest przed rozpoczęciem terapii. Rodzaj ćwiczeń jak i charakter pracy dostosowany jest do danych zaburzeń artykulacyjnych oraz do możliwości dziecka. Podczas zajęć logopedycznych wykonywane są przede wszystkim ćwiczenia artykulacyjne, ćwiczenia aparatu artykulacyjnego (m.in. ust, języka, żuchwy czy podniebienia miękkiego) ćwiczenia oddechowe i fonacyjne. Podczas terapii logopedycznej nie mniej ważne są ćwiczenia analizy …
Logopedia – diagnoza

Zajęcia logopedyczne mają zazwyczaj określony przebieg, który ustalany jest przed rozpoczęciem terapii. Rodzaj ćwiczeń jak i charakter pracy dostosowany jest do danych zaburzeń artykulacyjnych oraz do możliwości dziecka. Podczas zajęć logopedycznych wykonywane są przede wszystkim ćwiczenia artykulacyjne, ćwiczenia aparatu artykulacyjnego (m.in. ust, języka, żuchwy czy podniebienia miękkiego) ćwiczenia oddechowe i fonacyjne. Podczas terapii logopedycznej nie mniej ważne są ćwiczenia analizy …
Logopedia – terapia

Zajęcia mają na celu usprawnianie funkcji kończyny górnej m.in. poprzez dostarczanie wrażeń dotykowych, poznawanie różnych kształtów, struktur, faktur materiałów oraz ich rozróżniania, usprawnianie małej motoryki, czyli precyzyjnych ruchów dłoni i palców, ćwiczenia prawidłowego chwytu narzędzi pisarskich, kształcenie zdolności skupienia uwagi, patrzenia, wzmacnianie koncentracji, poprawę koordynacji wzrokowo-ruchowej. Terapia ręki obejmuje: · całą kończynę górną · obojczyk, łopatkę, kość ramienną – ćwiczenia …
Terapia ręki

Diagnoza gotowości szkolnej ma na celu ustalić, czy dziecko 7-letnie osiągnęło poziom rozwoju, który pozwoli mu sprostać wymaganiom szkolnym. Przygotowanie informacji o gotowości dziecka do rozpoczęcia edukacji w szkole to obowiązek każdego wychowawcy w zerówce, a wyniki tego badania mogą pomóc rodzicom podjąć decyzję, czy zapisać dziecko do szkoły, czy też wnioskować o odroczenie obowiązku szkolnego. Gotowość szkolna potrzebne informacje …